Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2010 10:39 - Женската ревност
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 3500 Коментари: 8 Гласове:
10



Такова чудо нема!!!
Може би ще ви прозвучи странно, че споделям толкова лични преживявания, но ситуациите, в които изпадам са определено типични за много хора и може в тях да видят себе си.
Няма да ви говоря за любов...нито за брак..нито за семейни взаимоотношения...а за Ревността като най-голямото зло. Оная ревност, която изяжда отвътре човека и го кара да се държи глупаво, нелогично, обсебващо...ЗАДУШАВАЩО.
Какво ли ще бъде вашето учудване, когато разберете, че не се олаквам от мъжка...а от женска ревност.
Да....до там я докарахме. най-добрата ми приятелка да ме ревнува от всички и от всичко. Така съм се оплела в нейните пипала, че излизането ми от този омагьосан, вонящ на злоба и завист кръг...ми коства душевното спокойствие, атмосферата в семейството...дори другите ми лични контакти.
Кога го осъзнах ли????
Когато видях повторението на моите постъпки ...в точно определен ред, дословно и предантично..и бях смазана от видяното.
Не се обежествявам...хаха-далече съм от всички еталони или мисли за неповторимост и величие....ето защо съм озъдачена, защо съм подложена на толкова много ревност???
Защо това, което купя..се купува незабавно от нея...защото това, което кажа, се повтаря...защо кокуренцията с мен ..не само не престава..но придобива ужасни размери. И ако мога да свикна със забележките от рода..." Ти пак сама си ходиш на кафе!..или Защо не ме взе и мене?...или Пак ли не ми се обаждаш?...след 4 разговори дневно по телефона....или АААА, вие сте си купили телевизор, как така?..И аз искам....как я карате с мъжа ти?...Вие правите ли френска любов?//..." Не мога да приема последния факт. Оказва се, че милата ми приятелка се е регистрирала в един сайт за запознанства с моето име....Последствията ли????-Ужасен срам от моя страна, защото въпросният мъж е от моя град...и добре, че е пратила собствената си снимка..та аз някакси успях да обясня, ако може да се обясни лъжата....че е станало недоразумение...
До къде стига ревността....до отчайващи , срамни лъжи и манипулации..които не само, че не връщат човека...а го карат да избяга с 200 км в час.
И накрая...ревността няма пол.....пазете се от нея...не само ще се изпарите..можете и да изгорите. Не завиждайте, всеки има собствен късмет, собствена карма, собствено щастие...стига да го вижда.Не злобейте..злобата се връща като бумеранг...приятелството е твърде ценно за да бъде погубено от невъзможността да укротите желанията си...за Най


Тагове:   ревност,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Хубавото...
14.08.2010 11:48
при тази сутиация е, че...имаш пък и ПО-КАЧЕСТВЕНИ ПРИЯТЕЛКИ !:)))
цитирай
2. анонимен - А дали е ревност ?
14.08.2010 22:38
Ревността е емоционално изразяване на несигурност ,СТРАХ от загуба на нещо, което човек цени и не желае да изгуби.

Това не е ли женска завист - неистово желание да се притежава нещо, което тя самата няма, а други имат, или да прави всичко възможно и да пречи на другите да получат, или постигнат нещо, към което тя знае, че се стремят други.

Ако първото по някакъв начин може да се оправдае, то завистта е вътрешна злоба породена от хубавите неща, постигнати от други, желанието и ти да ги притежаваш, или което е още по-лошо - другите да ги загубят.
Страшно е ако завистта добие агресивен характер.
Четейки написаното съм склонен да си мисля, че това не е ревност, а завист.
А между завист и прикрита омраза разликата е малка.
Някъде бях чел, че завистта е по-непремирима от омразата.

Дано не съм прав...
цитирай
3. valq05 - при тази сутиация е, че. . . имаш пък и ...
15.08.2010 18:02
mirandolina написа:
при тази сутиация е, че...имаш пък и ПО-КАЧЕСТВЕНИ ПРИЯТЕЛКИ !:)))

Да-знам...и ги обичам:))
цитирай
4. valq05 - Ревността е емоционално изразя...
15.08.2010 18:03
andreshko написа:
Ревността е емоционално изразяване на несигурност ,СТРАХ от загуба на нещо, което човек цени и не желае да изгуби.

Това не е ли женска завист - неистово желание да се притежава нещо, което тя самата няма, а други имат, или да прави всичко възможно и да пречи на другите да получат, или постигнат нещо, към което тя знае, че се стремят други.

Ако първото по някакъв начин може да се оправдае, то завистта е вътрешна злоба породена от хубавите неща, постигнати от други, желанието и ти да ги притежаваш, или което е още по-лошо - другите да ги загубят.
Страшно е ако завистта добие агресивен характер.
Четейки написаното съм склонен да си мисля, че това не е ревност, а завист.
А между завист и прикрита омраза разликата е малка.
Някъде бях чел, че завистта е по-непремирима от омразата.

Дано не съм прав...

Прав си....но трудно се преглъща такава завист..особено, когато е толкова близък човек
цитирай
5. razkazvachka - Явно вече пътищата ви се раздалечават...
19.08.2010 00:27
Не се ядосвай за грешките на другите... Реката е и мътна понякога... Но тогава не се къпем в нея:))))
цитирай
6. valq05 - Не се ядосвай за грешките на друг...
19.08.2010 12:29
razkazvachka написа:
Не се ядосвай за грешките на другите... Реката е и мътна понякога... Но тогава не се къпем в нея:))))

Точно този урок трябва да науча...:)))))
цитирай
7. panazea - Ох,миличко, бягай!
09.09.2010 13:32
Не ти трябват такива приятелки!
И като нямат нищо свое , само злобата ги обсебва!
Бягай ,миличко! Под най-миловидно извинение!
И се помоли на Господ,пътищата ви да се разделят !
цитирай
8. анонимен - Добре дошла в клуба
17.09.2010 14:04
Добре дошла в клуба, приятелко! :) Някои хора цял живот са орисани да бъдат така... Не е лесно да си Бог! :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241764
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930