Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2010 09:34 - Нищо, че съм капелата и аз съм от селата
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 3695 Коментари: 5 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пътувахме с дъщеря ми до София по лични дела...но имахме време и да се разходим. Тя ,чиста провинциалистка се радваше на шума, хората, шаренията по магазините. И от силна възбуда ли, или защото просто и беше много хубаво , през цялото време ми говореше високо и диалектно. Аз не съм педант за книжовен говор-напротив в приятелска среда се отпускам и се радвам на колоритния диалектен говор...но в тази обстановка се почувствах меко казано неловко. Носех със себе си едно малко шише минерална вода и след всяка изцепка я заплашвах, че ще я освежа малко...но детето се заливаше от смях и продължаваше да си "рупа ли рупа".  Кулминацията беше на спирката пред хотел Плиска...аз загледана в разписанието на автобусите несъзнателно изпуснах един и моето гардже извика високо.
" -Ей, виде ли, ако ни беха лашнали отзад и като се улетиме у автобусо и като ни отперат на некъде ше видиш"
На спирката народ-тя стърчи с една глава над всички, нахлупила бяла плетена капела-просто нямаше начин някой да не я чул, нямаше начин да не разберат, че сме заедно...и нямаше начин да я сграбча и да я напляскам. Видях усмивките им, видах как се обърнаха озадачени...И тогава сред целия ужас на конфузната за мен ситуация се сетих за една случка разказвана от баба ми.
Навремето един дядо решил да се пошегува на пазара и викнал, че ще продава само на хората от селата, другите да се махнат от опашките. Една накипрена дама обаче останала, откроявала се с голямата си шапка, начервените устни и дългата пола. Когато дошъл нейния ред, тя тихо прошепнала:
- Нищо, че съм капелата и аз съм от селата.......


Тагове:   капелата,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - :):):)))
16.07.2010 12:50
Аз мисля, че само на селяните им прави впечатление кой как говори. Имаш лъчезарно и отворено към света дете - какво по хубаво!!!
Не всяка с капела е "капелата"!!!!
Развесели ме искрено! Поздрав на теб и "провинциалистчето"!!!:))))
цитирай
2. valq05 - Аз мисля, че само на селяните им п...
17.07.2010 08:28
tit написа:
Аз мисля, че само на селяните им прави впечатление кой как говори. Имаш лъчезарно и отворено към света дете - какво по хубаво!!!
Не всяка с капела е "капелата"!!!!
Развесели ме искрено! Поздрав на теб и "провинциалистчето"!!!:))))

Благодаря....и на теб повече усмивки:))
цитирай
3. анонимен - Ученото си е учено.......
20.07.2010 11:34
"Където и да го затворят, пак ще направи консерва за началника си" - част от стар виц.... :))))
Та за капелата , де ....
цитирай
4. valq05 - "Където и да го затворят, пак ...
20.07.2010 13:13
andreshko написа:
"Където и да го затворят, пак ще направи консерва за началника си" - част от стар виц.... :))))
Та за капелата , де ....

ха-ха-ха
цитирай
5. анонимен - Госпожо,
09.08.2010 17:00
блогът Ви хвана паяжина.
Нe ни оставяйте на "японска диета" ...... да ядем супа с клечки.... ! :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241782
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930