Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 22:58 - Гънки в душата
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 1552 Коментари: 5 Гласове:
3



Тя дойде разплакана у дома. Стреснах се от прежълтялото и измъчено лице. Веднага черна мисъл ме прониза-дали не бяха болни или нещо друго страшно се е случило. Нямаше как да не попитам, но щом започна да говори, много тихо и някак отчаяно, с успокоителното изпотяване, че не е това, което си мисля, една друга светкавица порази мозъка ми и аз изрекох на глас името. Тя дори не се стресна, само леко кимна , сякаш аз бях длъжна да зная и продължи с напевен глас да разказва.......Слушах я, поразена от факта, че аз някъде там подсъзнателно ,вече съм го знаела, вече съм усетила заплахата, но подведена от хладния разум съм загърбила тези предчувствия и сега се упреквах за поредното си невнимание. Опитвам се да контролирам мислите си, да чувам напевите на душата си, но рядко ги улавям, в повечето случаи те пробягват за секунди и потъват дълбоко.  Затова сега я погледнах съчувствено и объркано. Какво да направя,когато виждам как страда, а отговорите са толкова много, а решенията са безброй....Те бяха толкова хубаво семейство.Млади, щастливи, работливи. Имат две прекрасни момичета, хубав бизнес, много приятели. Нещо повече, те са от онези тип хора, които не промениха поведението си с парите, а запазиха човешкото, потърсиха и духовното. Срещаха се с адепти, лечители, езотерици. Четяха жадно всякаква литература, домът им беше отворен за всички духовно извисени хора. И затова някак съвсем закономерно се появи и ТЯ. Когато я доведоха у нас, не можах да определя възрастта и-беше запазена, може би около 40-годишна, спортна, симпатична жена. Говореше смирено, но увлекателно, напипваше познати теми...лекуваше. Затова семейството предпочете нейното лечение пред традиционната медицина. Не знам доколко им помагаше. Виждала  съм  я само три пъти и не мога да определя за толкова кратко време, какъв тип жена беше....но нещо отвътре не ми даде да и се доверя. ТЯ  усети моето леко отдръпване и пробва с мъжа ми, но той също не намери причина да продължи контакта си с нея.И сега бих казала..."Слава Богу". Това, което чух, ме разтърси дълбоко. Тази уж духовна учителка се беше настанила трайно в познатото семейство, зомбирайки мъжа и децата. Намесила се беше в личният им живот( може би и сексуално), разделяше съпрузите, домогваше се до децата и в крайна сметка целта беше-да се докопа до парите им.А защо не в комплект да получи и добър, млад и амбициозен мъж, та даже и две ангелчета с него.
Знам, че наред с качествените хора, занимавайки се с духовни учения, има и много шарлатани, но за мен няма по-страшно нещо от духовното прелъстяване. Най-уязвими в това отношения са хората, които имат отворени сетива, може би защото са и любопитни и искат да разберат много, да се докоснат до скрити тайни, да помагат. Те много лесно се оплитат в мрежите на енергийните вампири, шарлатаните или просто използвачи и злосторници. Пред тях изведнъж се откриват нови хоризонти, но заплащат голяма цена. Цената на разбитото семейство, на откраднатите ценности, на загърбените приятели. Сега разбирам колко много изпитания ни изпраща живота и как понякога сами не усещаме, че вместо просветление, поредното изживяване ще ни запрати в по-голяма дупка, а кардиограмата на живота ще изпише ужасни амплитуди.
Успокоих жената, доколко съм успяла,не знам. Не мога да поема нейната раница, твърде тежка ми се видя. Тя знае, че може да разчичта на мен винаги, но със сърцето си усещам, че борбата и няма да бъде лека. А гънките в душата и ставаха все по-дълбоки, каквито бяха насълзените и очи.
Това не е разказ...трябваше да го споделя



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Колко познато ми звучи !
20.05.2010 08:00
Кажи и, че гънките в душата и никога няма да бъдат "изгладени" ! Ако е силна, ще превъзмогне всичко, но ... онази болка там ще остане во веки !
цитирай
2. анонимен - Не ми е ясно
20.05.2010 15:28
в ролята на каква, от какво и защо именно, ТЯ започва някакво "лечение" на семейството. Явно нещо не е било или не е наред в семейството. Още по-чудно ми е, как са преценили, че допуснатите до семейната крепост са "духовно извисени хора". Пострадалото семейство членували ли са в някаква секта или друго подобно сдружение ? Дали пък не са попаднали на нещо подобно ?
Никога не ми се е случвало да попадам на подобни " групови или индивидуални сеанси", но въпреки това смея да твърдя, че контактите на семейството ми са с хора на достатъчно високо интелектуално ниво извън горните категории .
Може би защото винаги трезво съм оценявал "качествата" на подобни на НЕЯ индивиди и никога не съм допускал външно влияние, независимо под каква форма или обещания, да ръководят съдбата на близките и семейството, не съм изпадал в подобни ситуации .
Явно това семейство прекалено много са се откъснали от реалния материален живот и са избрали контакти изключително с " адепти, лечители и езотерици". Нямам нищо против подобни , но контактите с тях не са определящи интелекта или духовността. Даже обратното, при психологически по-лабилните винаги може да се стигне до неприятни, а някога и фатални душевни и физически рецидиви.
И тук си спомням мисълта на Толстой от " Ана Каренина": Всички щастливи семейства на земята си приличат, всяко нещастно е нещастно по своему".
Гласувам за постинга като интересно поднесен житейски материал за дълбок размисъл.
цитирай
3. valq05 - Andreshko
20.05.2010 17:44
Дано никога не ти се налага да се сблъскаш с такива хора. Лошото е, че те се крият зад приятелската маска...въпросната"лечителка' има дори кабинет и се занимава с китайска акопунтура,но сега разбирам, че има слабост към младите мъже, които след контактактите си с нея, са така запланени, че никой и нищо не може да ги убеди в обратното. Семейството се нуждаеше от духовно израстване, имаше нужда някой да им покаже на практика как се медитира, как със силата на мисълта можем да постигнем добро здраве, дори да управляваме живота си....все добри начинания...но казват, че пътят към ада е покрит с добри намерения....и сега знам, че това е самата истина
цитирай
4. анонимен - valq05 - Жалко
20.05.2010 21:05
за младите . Шарлатани има навсякъде, но сам да им се навреш в ръцете .....
Има терапия и за такива случай, но трябва подходящи хора и време.
цитирай
5. valq05 - за младите. Шарлатани има нався...
20.05.2010 22:46
andreshko написа:
за младите . Шарлатани има навсякъде, но сам да им се навреш в ръцете .....
Има терапия и за такива случай, но трябва подходящи хора и време.

Taka e....време:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241792
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930