Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2010 23:06 - Чувствам се предадена
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 3163 Коментари: 5 Гласове:
4



Чувството е дълбоко и разтърсващо, като хиляди иглички по кажата, леко изпотяване, изчервяване и силна болка някъде вляво. Чувствам се предадена, излъгана, използвана. Обикновено съм дружелюбна и отворена за нови запознанства, затова  когато ми пращат съобщения непознати хора им отговарям вежливо. Рядко стигам до критики и препирни, рядко избухвам, отдавна съм разбрала, че няма смисъл и че не мога да променя хората. Ако нещо в живота ми куца, тръгвам от самата себе си. Но откакто съм в нета, чата, блоговете, сайтовете се нагледах, начетох и наслушах на какво ли не. То не бяха голи пишки и покани за секс. То не бяха свалки, флиртове, закачки...то не бяха сърцераздирателни истории, оплаквания, хленч, подмятания, то не бяха приятелства и раздели. И всеки път, когато някой ме разочароваше изпитвах това ужасно чувство на стрелян заек, от което ми оставаше горчив вкус дълго време. Не се научих, да не разговарям с непознати, не се научих да не предлагам приятелство без да познавам човека отсреща, не се научих , че Великият интернет прави душите малки, а страсти ниски. Стремежите велики, а чувствата лъжливи. Позволих да използват добротата ми, загрижеността и състраданието..позволих да използват времето и усилията ми. Позволих да видят части от самата мен, които дори и аз не познавах...позволих, добавих, разреших достъп...сега пътят назад е кратък-премахни, блокирай, излез......Как може нещо виртуално да остави белези . Може. Щом сме превърнали живота си в нет. Всички тук спадаме под общ знаменател...нарича се виртуална зависимост, дали си го признаваме или не е друг въпроса, но интернета ни вкарва бавно и постепенно в матрицата.
П.П. не си посипвам главата с пепел...стиснала съм устни и твърдо гася компютъра и си лягам.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Да...
16.02.2010 07:47
отдавна сме в Матрицата !:))) Но пък аз оставам с теб в ... реала.:)))
цитирай
2. valq05 - отдавна сме в Матрицата !:))) Но пък ...
16.02.2010 17:50
mirandolina написа:
отдавна сме в Матрицата !:))) Но пък аз оставам с теб в ... реала.:)))

blagodarq
цитирай
3. анонимен - Позволявам си със страхопочитание
20.02.2010 14:19
да перефразирам думите на великия син на България - Левски:
НИЕ СМЕ В МАТРИЦАТА, НО НЕ БИВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ДА ДОПУСНЕМ МАТРИЦАТА ДА ВЛЕЗЕ В НАС И ДА НИ ПРЕВЪРНЕ В ЧОВЕКОПОДОБНИ ИНДИВИДИ.
цитирай
4. valq05 - да перефразирам думите на великия ...
03.04.2010 14:25
andreshko написа:
да перефразирам думите на великия син на България - Левски:
НИЕ СМЕ В МАТРИЦАТА, НО НЕ БИВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ДА ДОПУСНЕМ МАТРИЦАТА ДА ВЛЕЗЕ В НАС И ДА НИ ПРЕВЪРНЕ В ЧОВЕКОПОДОБНИ ИНДИВИДИ.

А ако вече е факт....?
цитирай
5. анонимен - да перефразирам думите на великия ...
03.04.2010 18:07
valq05 написа:
andreshko написа:
да перефразирам думите на великия син на България - Левски:
НИЕ СМЕ В МАТРИЦАТА, НО НЕ БИВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ ДА ДОПУСНЕМ МАТРИЦАТА ДА ВЛЕЗЕ В НАС И ДА НИ ПРЕВЪРНЕ В ЧОВЕКОПОДОБНИ ИНДИВИДИ.

А ако вече е факт....?


Струва ми се, че поне за нас това не се отнася. Или се лъжа ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241790
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930