Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 17:47 - За мен
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 829 Коментари: 1 Гласове:
2



image

             Здравейте!

Сега се казвам Валя и днес опитах да се нарисувам. Разбира се, взех назаем едни симпатични човечета, защото собствените ми възможности в областта на рисуването са твърде скромни, за разлика от другите ми възможности :)), които смея да твърдя имам в изобилие. Оказва се, че съм безкарайно търпелива и отстъпчива ( особено, когато съм сгрешила и съм гузна). Аз съм състрадателна и дори жертвоготовна(но само за приятелите си), защото другите ги схрусквам и изплювам за секунди. Обичам бъзиците, иронията и дори самоиронията, но горко ви, ако вие ме настъпите по мазола.( пишейки тези редове, се сетих за една екранна героиня , от близкото минало....любима реплика" Колко съм тъпа..." ха-ха -ха) Препрадката е за тези, които са гледали "Улицата". И след като съм решила да се събличам духовно( някои обичат стриптийза)да си призная и за един от малкото пороци, които имам-мамка му, влюбвам се. Така ми се иска да не мога, така ми се иска да остана желязната лейди и да гледам отвисоко на тези нищожества мъжете, ама все се намери някой , който да ми замае главата с високопарни думи, мили жестове от рода на: "Слънце, ти си всичко за мен", да ама докато спи жена му..или "Мило, бих ти купил всичко, което поискаш, ако имах пари"..или :Маце, страшна мадама си"-тези последните са от типа два пръста чело и огромен врат.....Брей, чак се влюбих в самата себе си. Та за този порок-няма лек. Опитвах да не сядам пред компютъра с дни-не става. Опитах релаксация само с шопинг-пак не става, изравних бюджета още през първите дни от месеца-а после? Опитах с йога и езотерика-за малко успокоих топката, но после топкта пак ме помете...и накрая реших. Започвам да пиша -хубаво занимание. Хем ще мисля за художествени образи, хем в тях мога да въплатя представите си за любовта, мъжете, секса и мястото на жената в цялата история.Да, ама за това трябва талант, а моите възможности в тази област са ограничени, за разлика от другите области....където смея да търпя са неограничени....И в крайна сметка как ще се оттърва от порока си?image



Тагове:   мен,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За изтрезняване / пиенето е страшен порок/
16.02.2010 17:57
сутрин истинските пияници не пият зелева чорба, а бутилка бира /за разсънване/ или 200 гр. ракия за настроение.
Изводът е ясен. : )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241187
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031