Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2011 11:00 - Един нормален ден
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 4837 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Автентични писмени показания след един нормален учебен ден
image Тя Днес, по време на едно междучасие, когато влязох в класната стая и Той се извика: -Ей, козе!-с пълен глас, така, че всички да го чуят и да ме изложи пред класа. Някой каза-Е, сега Тя ще го набиее. И аз го набих и го предупредих да не ми се закача. След това Той изпадна в истерия, започна злобно да ме рита и да ме удря с юмруци по ръцете и по гърба.Аз се отдръпнах назад, но той продължаваше, искаше да дойде и да ме пребие. Момчетата едвам го удържаха.накрая Той дойде до моето място, започна да ме обижда, показваше ми среден пръст и употребяваше нецензурни изрази… Другото междучасие Той каза: -Айде, да се биеме, козаркоо! Аз се ядосах, взех един пергел и го убодах. След това Той каза; -Още един път ако си ме обола,ще ти счупим главата. Аз до убодах още два пъти. Той отново изпадна в истерия и крещеше; -Искаш ли да извикам утре един приятел да те утепа, искаш ли да те заколям. Ке, земем, ножо. „ Заплашваше ме да ме заколи с нож” Той Аз и казах коза и тя веднага почна да ми налита на бой и да ме боде с пергела. Разменихме си убиди.Аз викам на семейството и коза, и тя на мойто. Също използвахме някои неприлични думи. Аз и казвам коза, не като убида, а за да се смеем.Но не само аз и викам коза, а всички. Аз и измисли тоя прякор. Взима веднага пергела и започва да те боде, където и падне. И тя ми вика някой прякор, ама аз не се обиждам като нея. Нашият проблем, когато се караме е винаги думата –коза.Днес нашия проблем също беше коза. Тя отиде до долу да си купи нещо и когато влезе и казах пак коза и тя започна да ме удря и пак взе пергела.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Мдааа, козелски му работи !:)))
08.11.2011 12:27
Никак не ти е лесно !:)))
цитирай
2. tit - След още пет ще и вика сърничка!
08.11.2011 16:09
След още десет - крава...а може и на коза да се върне, а тя пак ще го боде - с неговите рога!:))
И няма да пишат показания.:)))
цитирай
3. valq05 - След още десет - крава. . . а може и на ...
09.11.2011 09:54
[quote=tit]След още десет - крава...а може и на коза да се върне, а тя пак ще го боде - с неговите рога!:))
И няма да пишат показания.:)))[/quote
хахахах-напълно вярно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241721
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930