Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2011 23:38 - Когато щастието е в парите
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 1967 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Попитах я какво намира в него? Дали интелект, мъжки чар или я привлича джипът му-"Тойота". Този път тя отговори честно-Обичам парите му. Защото, ако ги махнем май няма нищо да остане от него. Не ми харесва аронтаността , с която омърсява другите, надмеността..и онзи поглед на преуспял човек, който ме кара да си мисля, че наистина е страшно кух, след като само парите го подпират. А тя, милата, го обича. Бе каква е тая обич??? Как можеш да обичаш един пуяк.Как можеш да мечтаеш за този студен мъж? Как можеш да легнеш до него? ...И тогава тя започна...
Виж, животът ми е такъв един-сив, еднообразен, напрегнат откъм липса на пари. Никога не са ме уважавали, все на мен си изказват болката. Мъжът ми е безличен, не е мил, не ме ухажва, не ми прави комплименти...никъде не ме е водил. Най-голямото му  постижение е да сготви у дома, или да прекопае градината...а ако го накарам да мие прозорците, все става насила. Той работи в една фабрика като майстор по 12 часа, но заплатата му не стига и за месечните сметки, камо ли за нещо друго. А като се прибере, ляга и спи, вместо да похване нещо....Мани-мани, всичко е насила.Накарах го да ходи да се постриже, че е заприличал на селски ерген, а той като чу, че трябва да даде 5 лв, се отказа...това било колкото кило кайма и седна майка да го постриже, та после да се подиграва, че това било отмъщението на тъщата. А на нея ръцете и трепереха да не го бодне. Голям скъперник е и все нещо смята. Оня ден видя бутилката олио и  започна да вика какво сме правили с олиото, та няма почти половин литър...за един ден сме го употребили. А аз не си спомням да съм пила от него.Или пък...следи майка какво прави в тоалетната. тя, като влизала пускала водата, а после -пак, затова сме давали толкова пари за вода. Всички крушки са енергоспестяващи, ама няма как и на устата да ни сложи нещо спестяващо, та да не ядем толкова много. И тъй като нас не може да спре, той се ограничава. У нас яде малко, но като отидем на гости, не спира. Обича и чашката, зор си видях докато го отуча да се събира с приятели. Сега си пием двамцата заедно у дома. Гащи му купувам веднъж годишно, от едното левче, ама му казвам, че са 60 ст. , та да е щастлив.Е, питам те, ти гащи на такава цена виждала ли си??Така е навсякъде. Та, как искаш като видях тази" Тойота "и този добре ухаещ мъж, избръснат, гладък, галантен да не хлътна??? Сега обвиняваш ли ме? Кажи де...Щастието не е в парите..нали, а в тяхното количество.




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bombina - Права си! Подкрепям те!
08.07.2011 23:45
Много ми хареса!
цитирай
2. mimayordanova - Истина е. За съжаление масова.
09.07.2011 00:24
Истина е. За съжаление масова.
цитирай
3. mirandolina - Не я обвинявам !
09.07.2011 08:41
Нека бъде щастлива, колкото и е отредено !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241668
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930